Polecają:

Pepsi kontra Coca-Cola

19 sierpnia 2009 § 2

cocacolapepsi
W poniższym artykule pragnę pokazać zmiany zachodzące w logo dwóch największych firm tworzących napoje gazowane – Pepsi oraz Coca-Cola.

Diagram został pobrany ze strony Brand New. Na diagramie można zauważyć ewolucję obu logo na przełomie ponad 120 lat. Najnowsze logo Pepsi nie jest jeszcze dostępne w Polsce. dostępne w Polsce od stycznia 2010 roku.coke_pepsi_chart_revised

§ 2 komentarzy do “Pepsi kontra Coca-Cola”

  • Pepsi pisze:

    A co ze smakiem? Ja wolę Pepsi!!

  • Marcin pisze:

    Na tym przykładzie widać doskonale kto ma dobrze zbudowaną markę i mocną pozycję, a kto jest młodszym „bratem’” próbującym dorównać… chcącym cały czas czegoś lepszego… nowszego odróżniającego się… niestety – nie wychodzi ;) logo coca-coli choć ma 100 jest chyba na 1 miejscu rozpoznawalnych marek na świecie, a do tego projekt który ma tyle lat (100) jest nadal poprawny dobry typograficznie jak i graficznie… klienci (konsumpcyjnie – około 4 pokoleń) są do niego (coca-cola) przyzwyczajeni, obeznani z nim jako marką oraz jego produktami! więc dobry pomysł oraz ciągłość wychodzi na dobre. Zmiany tylko na lepsze a nie dla „samej zmiany”… nic na siłę ;) nowe logo pepsi… >>>
    http://img2.visualizeus.com/thumbs/09/01/01/ass,fun,logo,new,pepsi-300da223e0c6762ec860c62a6e66bbbf_h.jpg – moja opinia!!! :)

  • § Napisz komentarz

Co to za artykuł?

Obecnie czytasz Pepsi kontra Coca-Cola w Lime Factory.